سیمئونه:بارسا و رئال بهتر از اتلتیکو هستند
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
19:12 جواد

سیمئونه معتقد است با توجه به خریدهایی که بارسا و رئال در این تابستان داشتند، بسیار قوی تر شده اند و کار اتلتیکو برای دفاع از عنوان قهرمانی بسیار دشوار شده است.
دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که تیمش ماموریتی غیرممکن برای دفاعی از عنوان قهرمانی شان در لالیگا در پیش دارند و تاکید کرد که بارسا و رئال از فصل پیش بسیار قوی تر شده اند.


شاگردان سیمئونه فصل قبل توانستند با پشت سر گذاشتن بارسا و رئال، قهرمان لالیگا شوند و در چمپیونزلیگ نیز تا فینال پیش رفتند.

اما سیمئونه معتقد است با توجه به خریدهایی که بارسا و رئال در این تابستان داشتند، بسیار قوی تر شده اند و کار اتلتیکو برای دفاع از عنوان قهرمانی بسیار دشوار شده است.

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" اتلتیکو مانند بارسا و رئال نیست. آنها ساختاری دارند که به آنها اجازه می دهد برای خرید یک بازیکن، 80 میلیون یورو بپردازند؛ در حالی که ما در مجموع 100 میلیون یورو هزینه کردیم.

مسی، سوارس و نیمار سه تا از 5 بازی برتر دنیا هستند. بارسا سوارس و راکیتیچ را به خدمت گرفت و الکسیس سانچس و سسک فابرگاس را فروخت. آنها بهتر شده اند. رئال مادرید هم تونی کروس و خامس رودریگس را خرید؛ در حالی که گرت بیل از فصل قبل هم بهتر شده است. آنها بهتر از فصل قبل هستند.

این برای ما دشوار است که با آنها رقابت کنیم. درک این موضوع دشوار نیست که تکرار موفقیت سال گذشته راحت نیست. باید به یاد داشت که 18 سال طول کشید تا توانستیم قهرمان لالیگا شویم. آنچه فصل گذشته اتفاق افتاد، یک اتفاق ویژه بود.

اتلیتکو قهرمان است اما بازیکنان همان بازیکنان فصل قبل نیستند. ما نسبت به رئال و بارسا در سطح متفاوتی هستیم."

منبع:آی اسپورت


نظرات شما عزیزان:

کاتالان ها
ساعت15:05---31 مرداد 1393
باید میگفت اول بارسایه.بعد رئال و آخر هم اتلتیکو
پاسخ:درسته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلوناسیمئونه دیگو سیمئونه
ادامه خبر...